Het zonnetje bleef op dinsdag 19 juni jl. achterwege, maar met 22 graden was het een zeer aangename temperatuur voor de 27ste editie van de Alblasserdamse Haringparty. Het netwerkevent op ‘invite only’ waarvan de toegangstickets erg gewild zijn. Samen met organisatoren Bon Bon party service, Rabobank Drechtsteden en Dataplace kijken wij vol trots terug op deze mooie avond.

De aankleding en het meubilair pasten uitstekend bij de stoere foodtrucks waardoor het geheel een echte festival look kreeg. Naast de verse friet met truffelmayonaise en de inmiddels traditiegetrouwe ‘Raboburger’ waren er nog meer culinaire gerechten die makkelijk handzaam te eten waren en weer voortreffelijk smaakten. Vanzelfsprekend ontbrak de haring niet, die ter plekke werd schoongemaakt en zodoende vers van het mes kwam.

Dit culinaire netwerkevent kon ook dit jaar weer rekenen op warme belangstelling van de relaties van de organisatoren. Ook alle ondernemersverenigingen en serviceclubs in de regio hadden net als voorgaande jaren de gelegenheid gekregen om hun leden aan te melden. Bezoekers vinden het event steeds sterker worden vanwege de interessante mix van zakelijke relaties van de partners en leden van ondernemersverenigingen. De haringparty van Alblasserdam staat dan ook bekend om zijn hoge populariteit, uitstekende catering, jaarlijkse nieuwe acts en stijlvolle aankleding.

De organisatoren zijn zeer tevreden. ‘Het event startte al met een verrassend spektakel bij binnenkomst. Een acrobatische dame werd aan een Manitou omhoog getakeld en voorzag, ondersteboven hangend, de gasten in de toegangsrij van een glaasje bubbels. Zodra je het festivalterrein opliep, had je dus gelijk al de juiste vibe te pakken. En zo hoort het! Wij willen onze relaties en mede-ondernemers ieder jaar opnieuw verrassen. We denken dat het ook dit jaar weer is gelukt’, aldus een enthousiaste Arjan Maat, die met zijn onderneming al vanaf het eerste uur partner is van het event.

Fotocredit http://www.pleincouleur.nl/

De Alblasserdamse Haringparty is te volgen op Facebook waar je nogmaals de sfeer kunt proeven van het event via de gemaakte foto’s en de aftermovie.

Aftermoviecredit https://www.vissermediadesign.nl/