Administratief medewerker customer service Transport
Ben jij secuur en communicatief vaardig om in een dynamische en hectische omgeving het overzicht te behouden? Wij bieden jou een administratieve uitdaging in de transportwereld!
Per direct zijn wij op zoek naar een
Administratief medewerker customer service Transport
(32 – 40 uur per week)
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker transport ben jij een belangrijke schakel binnen de planning. Jij zorgt voor de optimale communicatie met klanten, chauffeurs en je directe collega’s. Proactief, stressbestending en met een glimlach, zo neem jij de dagelijkse zaken tot je en verwerkt ze adequaat. Als administratief medewerker zorg je voor een allround ondersteuning van de afdeling Transport. Jouw werkplek is direct op de afdeling planning en je rapporteert aan de transportmanager. In totaal bestaat het team uit 10 personen.
De werkzaamheden zijn onder andere:
- Invoeren van gegevens in het TMS systeem
- Tijdig en juist verwerken van inkomende orders
- Jij bied telefonische ondersteuning en helpt de klant of de chauffeurs bij vragen over de nieuwe en lopende opdrachten.
- Optimaliseren van het administratieve proces
- Alle voorkomende administratieve en ondersteunende werkzaamheden van de afdeling Transport.
Wie ben jij?
- Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding op het gebied van administratie;
- Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Ervaring in de Transport / Logistieke branche;
- Je beschikt over goede communicatieve en administratieve vaardigheden;
- Uitgebreide kennis van MS office pakket;
- Ervaring met een TMS systeem (is een pré);
- Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel in woord als geschrift;
Ons aanbod
Naast een gezellige werkomgeving met fijne collega’s, krijg je bij MAAT de kans om zelfstandig te werken in prettige en informele werkomgeving binnen een echt familiebedrijf. In de dynamische wereld van transport en logistiek bieden wij een baan aan met veel zelfstandigheid en afwisseling. MAAT hanteert de CAO beroepsgoederenvervoer.
Waarom kiezen voor MAAT? Omdat wij het verschil maken in ons secundaire arbeidsvoorwaarden pakket. Via Maat bieden wij de mogelijkheid tot het deelnemen aan een bedrijfsfietsenplan, bedrijfsfitness en fysiotherapie. Ook het volgen van aanvullende opleidingen en cursussen behoort tot de mogelijkheden zodat persoonlijke groei gewaarborgd blijft. Daarnaast denken wij aan de innerlijke mens en kiezen wij voor gezondheid door op alle locaties bedrijfsfruit ter beschikking te stellen en sluiten we iedere vrijdag, voor wie dat wil, de week met elkaar af tijdens een gezellige borrel.
Spreekt deze vacature je aan dan laten we in gesprek gaan ! De koffie staat voor je klaar het enige wat je moet doen is een druk te geven op onderstaande knop.
Op naar een nieuwe frisse start in je carrière!
Heb je nog aanvullende vragen op de vacature? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer
078 69 12 800
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.