Vacatures

HR / Office Assistent

Ben jij opzoek naar een uitdagende en afwisselende baan als HR / Office Assistent bij een echt familiebedrijf? Dan is deze vacature voor jou!

Wat ga je doen?

Als HR / Office Assistent ben je verantwoordelijk voor het operationele HR proces. Je ondersteunt de HR-adviseur en afdelingsmanagers en je bent direct aanspreekpunt voor de medewerkers rondom alle HR-gerelateerde zaken.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het tijdig en correct afhandelen van de administratieve processen binnen HR.
  • Verzuimbegeleiding van de medewerkers met als doel om ons verzuimpercentage zo laag te houden.
  • Plannen en organiseren van opleidingen en trainingen.
  • Werving en selectie, denk hierbij aan het opstellen van de vacaturetekst, eerste briefselectie en het voeren van het sollicitatiegesprek.
  • Digitaliseren en up to date houden personeelsdossiers.
  • Verzorgen van personeelsattenties.
  • Alle voorkomende werkzaamheden rondom in-, door- en uitstroom van personeel (van contract tot beëindigingsovereenkomst).
  • Het zelfstandig oppakken van taken bij afwezigheid van de HR adviseur.

Jouw werkplek is bij de receptie op ons hoofdkantoor in Alblasserdam. Dit betekent dat je naast HR werkzaamheden ook allround office werkzaamheden oppakt, zoals het opnemen van de telefooncentrale, bezoekers ontvangen en behandelen van inkomende e-mails en post. Daarnaast ondersteun je bij het organiseren van evenementen zoals het PV-uitje, zomer barbecue en kerstborrel.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde P&O-opleiding op minimaal MBO 4-niveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt actuele kennis op het gebied van wet- en regelgeving;
  • Je hebt een proactieve houding en durft initiatief te nemen;
  • Je bent tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar, bij voorkeur verdeeld over 5 dagen;
  • Je hebt geen 8 tot 5 mentaliteit;
  • Je hebt kennis van AFAS (Pré);
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Ons aanbod

Naast een marktconform salaris, krijg je bij MAAT de kans om zelfstandig te werken in prettige en informele werkomgeving binnen een echt familiebedrijf.  In de dynamische wereld van transport en logistiek bieden wij een baan aan met veel zelfstandigheid en afwisseling.

Verder bieden wij verschillende secundaire arbeidsvoorwaarden aan zoals het bedrijfsfietsenplan, bedrijfsfitness, fysiotherapie, de mogelijkheid tot het volgen van aanvullende cursussen en wordt er op alle locaties bedrijfsfruit ter beschikking gesteld. Verder hanteren wij het CAO beroepsgoederenvervoer.

Spreekt deze vacature je aan? Druk dan op onderstaande knop! 

Heb je nog aanvullende vragen op de vacature? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 078 69 12 800

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.