Nieuws

MAAT

MAAT tekent overeenkomst met Yellowstar

MAAT tilt zijn klantgerichte dienstverlening naar een volgend hoger niveau.

Allround logistiek dienstverlener MAAT uit Alblasserdam heeft onlangs een overeenkomst ondertekend met Yellowstar. Dit om de vervolgstap te kunnen maken naar verdere digitale logistieke optimalisatie.

Ondertekening Yellowstar

MAAT heeft Yellowstar gevraagd om via Star Portal Customers een geavanceerd klantenportaal te realiseren. Klanten kunnen zo binnenkort eenvoudig via één ingang al hun opdrachten ingeven. Langs dezelfde route ontvangt men van MAAT rechtstreeks de bevestigingen. Ook kan men via uitgebreide track & trace de uitvoering op de voet volgen.

IT manager René Hoeijenbos is verheugd met de samenwerking met Yellowstar,

Met de ontwikkeling van een 4PL webportaal, voor klanten, door Yellowstar, richt MAAT zich op de verdere digitale integratie tussen klant en 4PL logistiek dienstverlener. Het webportaal dient onder meer als digitale stekkerdoos, waardoor integratie tussen de IT systemen van de klant en MAAT gerealiseerd kunnen worden. Via deze weg optimaliseren wij het logistieke proces voor zowel klant en MAAT.

Het portaal geeft verder ook inzicht in de voortgang van uitvoering van opdrachten en de door MAAT beheerde voorraden in de logistieke centra van MAAT en/of de klant zelf. Ook biedt het webportaal de mogelijkheid om digitaal extra logistieke diensten aan te vragen en uit te laten voeren door MAAT. In de toekomst biedt het portal mogelijkheden om bijvoorbeeld een werkplaats- of monteur afspraak te maken voor een APK keuring van uw truck of BMWT keuring van uw heftruck. Tot slot geeft het portaal doormiddel van KPI rapportages inzichten in de prestaties in het logistieke proces.

Het webportaal is één centraal digitaal toegangspunt. Hier komen alle logistieke diensten die MAAT aan de klant kan leveren samen. Dit past geheel in de efficiënte en innoverende doelstellingen die MAAT heeft voor de toekomst.

Link naar Yellowstar