Administratief medewerker Customer Service Transport

Administratief medewerker Customer Service Transport

32 – 40 uur per week

Ben jij opzoek naar een administratieve uitdaging in de transportwereld? Ben je secuur en communicatief vaardig en ben je in staat om in een dynamische en hectische omgeving, waarbij geen dag hetzelfde is, het overzicht te behouden? Dan wil je zeker verder lezen en beleven wat MAAT  je als uitdaging kan bieden.

Wat ga je doen?

Verantwoordelijkheid als het gaat om het administratieve en ondersteunende proces pak je zonder twijfel op door snel te schakelen tussen de planners, chauffeurs, afdeling facturatie en sales. Proactief, stressbestending en met een glimlach, zo neem jij de dagelijkse zaken tot je en verwerkt ze adequaat. Je ziet de werkzaamheden liggen, pakt deze op en durft initiatief te nemen.

Als administratief medewerker zorg je voor een allround ondersteuning van de afdeling Transport. Jouw werkplek is direct op de afdeling planning en je rapporteert aan de transportmanager.

De werkzaamheden zijn onder andere:

  • Invoeren van gegevens in het TMS systeem Talis
  • Orderverwerking
  • Contactpersoon voor de klant bij administratieve vragen
  • Aanspreekpunt voor onze chauffeurs om vragen te beantwoorden over de lopende opdrachten.
  • Optimaliseren van het administratieve proces
  • Alle voorkomende administratieve en ondersteunende werkzaamheden van de afdeling Transport.

Als administratief medewerker

Heb of ben je:

  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding op het gebied van administratie;
  • Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring in de Transport / Logistieke branche;
  • Tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar;
  • Geen 8 tot 5 mentaliteit en bent hierin flexibel;
  • Woonachtig in de regio Drechtsteden / Rotterdam;
  • Uitgebreide kennis van MS office pakket;
  • Ervaring met een TMS systeem (is een pré);
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel in woord als geschrift.

 Ons aanbod

Naast een gezellige werkomgeving met fijne collega’s ontvang je een marktconform salaris, krijg je bij MAAT de kans om zelfstandig te werken in prettige en informele werkomgeving binnen een echt familiebedrijf.  In de dynamische wereld van transport en logistiek bieden wij een baan aan met veel zelfstandigheid en afwisseling. MAAT hanteert de CAO beroepsgoederenvervoer.

Waarom kiezen voor MAAT, omdat wij het verschil maken in ons secundaire arbeidsvoorwaarden pakket. Wat wij bieden is een bedrijfsfietsenplan, bedrijfsfitness, fysiotherapie, de mogelijkheid tot het volgen van aanvullende cursussen. Daarnaast denken wij aan de innerlijke mens en kiezen wij voor gezondheid door op alle locaties bedrijfsfruit ter beschikking te stellen.

 Spreekt deze vacature je aan dan laten we in gesprek gaan ! De koffie staat voor je klaar het enige wat je moet doen is een Druk te geven op onderstaande knop.

 Op naar een nieuwe frisse start in je carrière!

Nu solliciteren

Heb je nog aanvullende vragen op de vacature? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer
078 69 12 800

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Werken bij Maat

Het MAAT-gevoel. Dat is wat al onze mensen gemeen hebben.

Wat dat is? De wetenschap dat je in een informeel en familiair bedrijf werkt waar onderlinge samenwerking belangrijk is. Waar mensen betrokken zijn en met plezier naar hun werk gaan.

Alle vacatures